Back to top

Molleindustria

molleindustria

Paolo Pedercini και συνεργάτες / Κοινωνική και οικονομική περιγραφή του ψηφιακού παιχνιδιού

Παράγει δωρεάν, μικρού μεγέθους, lo-fi, flash media, online παιχνίδια που ανταποκρίνονται στις αλλαγές εντός αυτών των δημιουργικών βιομηχανιών

Mol·lein·dus·tria / mòl-le indùstria /mòl-le inˈdustrja/ : 1. Soft Industry. 2. Soft Factory. 3. Σχέδιο επανοικειοποίησης βιντεοπαιχνιδιών. 4. Κάλεσμα για τη ριζοσπαστικοποίηση της λαϊκής κουλτούρας. 5. Ανεξάρτητος προγραμματιστής παιχνιδιών.

Dogness, Molleindustria, 2018

Dogness, 2018

Πρόσφατες εξελίξεις, όπως η μαζική κυκλοφορία του iPhone, έχουν αλλάξει τη φύση των βιντεοπαιχνιδιών, ενισχύοντας την εμφάνιση νέων στούντιο και προγραμματιστών. Το Phone story της MOLLEINDUSTRIA ήταν ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι για τις συνθήκες εργασίας στις βιομηχανίες των smartphone. Το McDonald’s Video Game και το Oiligarchy αποκαλύπτουν τα βρώμικα μυστικά των εταιρειών και τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για να διαφθείρουν πολιτικούς. Στα Every day the same dream, Tuboflex και Unmanned εξετάζουν τη ρουτίνα, την ανασφάλεια και τα άγχη της καθημερινότητας. Το Free Culture Game και το Leaky World είναι αυτό που λέμε «παικτές θεωρίες», ριζοσπαστικές ιδέες και συνωμοτικά σενάρια που εξηγούνται μέσω ακατέργαστων αλληλεπιδραστικών προτύπων. Τέλος, τα «μη πολιτικά ορθά ψευδο-παιχνίδια» όπως το Orgasm Stimulator και το Operation: Pedopriest εμφανίζονται ως οδηγοί του σεξ και στρατηγικών των δημοσίων σχέσεων. Στο πρόσφατο παιχνίδι της Molleindustria, Dogness, οι σκύλοι παρασύρονται από έναν «εκτροφιστή κυναγωγό». Η ομάδα αναρωτιέται: «Θα κατορθώσουν να γίνουν το πιο αγνό και πιο ομοιογενές πάρκο σκύλων, αν αναπαράγονται εκλεκτικά και ελέγχουν τη μετανάστευση; Να τους βοηθήσουμε να εκπληρώσουν το λαμπρό τους πεπρωμένο;»

#digitalgaming #videogames #creativeindusties #massproduction #economy #socialoutline