Back to top

Georgia Fambris

margi_rebois

Καλλιτέχνις / Ζωγράφος / Εικονογράφος

Georgia Fambris, Christmas sweets recipe, 2017, 6th Athens Biennale 2018 ANTI, photo by Nysos Vasilopoulos
Georgia Fambris, Manicure, 2017 & Intreccio casereccio, 2017, 6th Athens Biennale 2018 ANTI, photo by Nysos Vasilopoulos
Georgia Fambris, Advertising papers, 2017–2018, 6th Athens Biennale 2018 ANTI, photo by Nysos Vasilopoulos

Advertising papers (2017 – 2018)

Ακολουθώντας την παράδοση των γυναικείων αναπαραστάσεων της οικιακής ζωής, η Georgia Fambris ζωγραφίζει πάνω στα ενοχλητικά διαφημιστικά φυλλάδια, που γλιστρούν κάτω από την εξώπορτά μας, μικρές διαταραχές στην αναπαυτική οικιακή ρουτίνα. Ο κατάλογος του IKEA μετατρέπεται σε τέλειο καμβά με την αφηρημένη σπιτίσια ζωή του, όπου τα ανθρωποειδή παλεύουν να αντιμετωπίσουν κινούμενα έπιπλα και συσκευές που γίνονται μέσα αυτοκαταστροφής ή διαφυγής. Ένα ηλεκτρικό μίξερ καρφώνεται στο πίσω μέρος του κορμού ενός γυναικείου σώματος, ενώ η στοχοποιημένη γυναίκα κείτεται νεκρή, κοιμισμένη ή λιπόθυμη, με το πρόσωπό της να βρίσκεται στο μπολ του μίξερ. Πρόκειται για έναν σύγχρονο φόρο τιμής στη Βιρτζίνια Γουλφ, μια αυτοπροσωπογραφία από σαντιγί ή μια μελέτη για την οικιακή πλήξη; Ένα κοτόπουλο από την ψησταριά της γειτονιάς παίρνει ανθρώπινη μορφή μ’ ένα δυσοίωνο καρτουνίστικο εφέ κινουμένων σχεδίων, αλλά απολαυστικά στρουμπουλό καθώς είναι, δεν μας επιτρέπει να αποκωδικοποιήσουμε εάν πρόκειται για σημάδι κρυφής παιδοφοβίας ή απλώς βουλιμίας. Ο οπτικά ακαταλαβίστικος μικρόκοσμος της Fambris είναι σε διαρκή τρέλα, παρόμοια με αυτήν της σύγχρονης ζωής.

 

#domestic #female #escapism #abduction #normcore #ikea


φωτογραφίες: Νύσος Βασιλόπουλος, 6η Μπιενάλε της Αθήνας 2018 ΑΝΤΙ

Advertising papers, 2017–2018
Σειρά ζωγραφικών έργων με ακρυλικό σε διαφημιστικό χαρτί
Christmas sweets recipe (Συνταγή για γλυκά Χριστουγέννων), 2017, Ακρυλικό σε διαφημιστικό χαρτί, 19 × 19 εκ.
Manicure (Μανικιούρ), 2017, Ακρυλικό σε διαφημιστικό χαρτί, 10.5 × 14 εκ.
Intreccio casereccio, 2017, Ακρυλικό σε διαφημιστικό χαρτί, 20 × 27.5 εκ.
Παραχώρηση της καλλιτέχνιδος